On se vain outoa, ihmisen ajatusmaailma.
Aikaisemmin mietin, miten olla syömättä? Ja usein se ei onnistunut.
Nyt mietin että pitäisi syödä jotain, on nälkä ja paha olo, lisäksi vituttaa aivan suunnattomasti. Söin aamulla puuroa, vaikken aamuisin haluaisi syödä. Nyt olen käynyt kaapilla vaikka kuinka monesti, mitä söisi? -No ei tee mieli syödä.
Varsinkin kun vituttaa, adistaa ja on paha olla, haluaisin lohduttautua syömällä. Kaapissa ei ole mitään, pitäisi lähteä kauppaan, ei jaksa. Kuitenkin mietin vain mitä syödä kun tulee niin paljon kaloreita.
Eli taitaa olla ongelmana tällä hetkellä, et miten korvaan sen syömisen? Mielihyvän tai -pahan, yleensäkkin koko tapahtuman. Tähän asti olen huomannut et löhöän vain sohvalla, syynä olevinaan et niin vituttaa eikä kiinnosta tehdä mitään.
Miksi yritän pakottaa itseäni syömään? Kertokaa joku!!

Yritin tiistaina ahmia kun ylläri, vitutti. Olin kaupassa ostamassa karkkeja, mut ei siitäkään tullut mitään. Ajattelin vain et mitä mä näin ostan kun en jaksa syödä niitä kuitenkaan. Kyllä mä koetin mut ei siitä mitään tullut, eikä mitään käteen jäänyt. Söin kyllä joo, jotain. Mutt ei noussut energiapassi ihan liian ylös.

Vaikka kuinka koitan muistaa ettei paino haihdu yhdessä tai kahdessa yössä... Mulla on tosi huono muisti.
Siksikin kun tota painoa on taas niin perkeleesti. Otetaan nyt ensin toi reilu kolme kiloa pois.