Laiha
Olla laiha, ei hoikka, laiha.
Tämä nykyinen paino, jeesus joo. Huokaus, syvältä...
Kaikki on niin kaukana, ei koskaan tässä hetkessä. Miksi? Jotkut ihmiset on laihoja ja sanovat voivansa syödä mitä vain, eivätkä vain liho? Mitä on sitten mitä vain? Onko mun  mitä vain ja niiden mitä vain jotain aivan muuta?
Uumoilen asenteeni muuttuvan, tarvitsen vain... jotain, ja mitä se on?
Motivaation? Paskat motivaatiosta, siinä täytyy olla pakko, ei se muuten onnistu.

Olen käynyt taas melkein kaikki pahat ruoat lävitse parin viime kuun aikana.  Tai no en. Jäätelöön olen ollut niin koukussa, meni jo jokapäiväiseksi. Onneksi olen tainnut menneen viikon aikana vierottautua.
Lätkäpelien aikana ostin vaarallisesti irtomakeisia ja muutaman suklaa-patukan. Petollista. Älä koske niihin, voi olla mahdollisuus ettet aloita taas. Suklaan tie vie turmioon.
Jäätelö kuitenkin hieman parempi, rasvaa joo, mutta ei niin paljon kuin suklaassa. Sitä saa myös vetää melko paljon päivän kaloreihin.

No aletaan nyt sitten paljastaa näitä mun säälittäviä lukuja. Yritän nyt alkuun pysyä tuhannessa kcla:ssa, en ole viime viikkoa pysynyt. Öö, en tiedä mihin vetoaisiin? Kävisikö epätoivo.
Painoa niiiiin paljon, yli 70... Voitko kuvitella. Miten joku voi vetää 65:stä  yli 70:neen? Mmmmmiiinäää voin, sika.
Tavoite on niin kaukana jossain stratosfäärissä, miksei voi olla kulman takana. Aiemmin tuolla kaukana kerroin ettei ole tavoitetta. Kyllä se on. Ensin on joku tavoite ja sen jälkeen katsotaa. Jos se loppu lukema voisi olla jotain vitosella alkavaa niin olisin hyvä. Leijuisin vaaleanpunaisessa kauniissa maailmassa jossa hymyilisin alituiseen. Kaikki on kaunista ja ihmiset ystävällisiä, olen onnillinen koko ajan.
Voin käyttää vaatteita, ihan mitä vain ja näytän loistavalta. Voin tehdä itselleni luomuksia jotka pukevat jokaista viivaani. Ukkoni on niin ylpeä minusta, hän kuljettaa minua kaikille ystävilleen ja hehkuttaa kuinka olen kaunis ja hyvä.

Eikös se näin mene? Vai mitä?