Jos mä tietäisin että ystävälläni on päiväkirja. Päiväkirja jossa on todella arkoja asioita, niitä mistä et voi puhua kuin luotetulle. Jos mä tietäisin sen olevan olemassa, ajattelisin et hyvä juttu kun voi kirjoittaa.

    Mut jos mä sen etsimällä etsisin, kaivelisin patjan alta, juuttisäkistä, ei se edelleenkään kuuluis mulle. Ei mulle tulis mieleenkään avata sitä, saatikka sitten lukea. Siskolle annoin luvan lukea tätä, oli mukava jakaa näitä paskoja ja iloja. Hän kuitenkin ymmärtää, sairastaa itsekkin ja luotan häneen. On elänyt rankan elämän ja tietää mitä on kun kolhitaan. Mutta vähän ajan päästä pyysin ettei lukisi enää. Asiat alkoivat mennä niin syvälle sieluun. Tuli olo etten voi enää avautua tänne, kun tiedän läheisen sitä lukevan.

    Akille tervesiä. Kiitti aivan helvetisti. Mä en todellakaan tajua mitä vittua sun päässä saattoi liikkua, kun kiinnosti niin saatanasti tää mun blogi. Aika homma kuitenkin tyhjästä lähteä etsimällä etsimään. Netti on aika laaja alue, ja tän tyyppisiä paikkoja aivan helvetisti. Kiitos. Kiitos. Kyllä tuntuu mukavalta. Senkö halusit kuulla? Pyysin sulta apua ja tukea. Sanoin sulle ihan tarpeeks suoraan mitä aikoisin ittelleni tehdä. Vittu ei paljon apua tullut. Nätti tekstari; Voit soittaa aina, ihan millon vaan. Sanoinhan sillonkin? Ei tuntunut riittävän. Vitun idiootti. Usko että olen aivan helvetin tyytyväinen siihen et piti olla niin saatanan utelias ja mennä urkkimaan. Onko nyt vitun hyvä olla? Mä sydämmestäni toivon et käyt täällä uudestaan ja luet tämän.

    Siskoon luotan. Kirjoitin tännekkin vielä pyynnön ettei hän lukisi enää. -Hän kunnioittaa sitä, siihen luotan. Mutta miten vitussa mä voisin suhun luottaa, jos en voinut edes siihen et viitsit nähdä niin paljon vaivaa ja ettiä alunperin tän mun sivun. Ei oikein ole enää sanoja, miten voisi näin kauniisti ilmaista asian. Voin luvata että Täti voi sanalla lyödä, ja kovaa...

    Mut kiitos rakkaani siitä että veit mun viimeisen oljenkorren mun kädestä. Kiitos. Nyt sitten pitäisi alkaa perustamaan uusi blogi. Ei laittaa kategorioihin mitään millä saattaisi löytyä, ei mitään että edes tietäisi sen tulevan multa. Ilmoitella kaikille kommentoineille; Hei olen muuttanut kusipäisen "ystävän" takia. "Ystävä" siksi että aloin EHKÄ jo luottaa suhun! Helvetin hieno homma. Just nyt ei ainakaan ole tarmoa siihen hommaan. Ja kun taas olisin tätäkin paikkaa kipeimmin tarvinnut.

    Kiitos vielä kerran.
 P.S. Kaikki jutut mitä olen "ystävän" vaikeasta eroamisesta, idioottimaisesta ovimattona olemisesta ja NIIN VITUN "vaikeista" ajoista kirjoittanut; Ne on tästä Akista. Voin tietenkin kirjoittaa vielä paljon paljon lisää susta... Voin laittaa sun koko nimen, osoitteen ja vittu vaikka koiras nimen tänne. ....Ai niin, jos et ole niin saatanan fiksu ett tulostat koko paskan (mitä epäilen) niin voin poistaa tän... Sorry.
    Jep, ei varmaan tartte enempää uhkailla, tiedät varmaan mitä on luvassa jos rupeen oikeesti täriseen. Kun et kerran halunnut auttaa, oli ihan pakko mennä urkkimaan, niin kerroppa mulle miten tämä asia pitäisi ymmärtää? Voi kuule poika; Vastaappa siihen?
                                 -Äläkä saatanan paska änkytä E=