Näin nopeasti tänne raapaisen...
"Ystävä" otti "hienovaraisesta neuvostani" vaarin. Pyyteli anteeksi, veti herneen nenään ja pyyteli taas anteeksi. Noh, tuo nyt ei ole tärkein asiani. Mutta meni perille, osui ja upposi =)

    Ukkelille taas kiitokset. Hän hommasi mut tänään päivällä uudelleen lääkärille. Sinne tuli myös terapeuttini. Tuosta välistä taisi jäädä kirjoittamatta tän kaverin takia aika paljon. Muun muassa se et mut pompotettiin huomionhakuisena kakarana paikallisen TK:n vuodeosastolle. Eli osastolle jossa alaikäraja on ööö n.75v. Ei millään pahalla heitä kohtaan, mutta aika virhe. Se oli liikaa kun yksi täti paskanti käytävälle. Olin päiväsalissa pedillä jossa muut istuivat, enkä mahtunut syömään muutakuin parvekkeelle... Jeah. Todella ylentävää. Olin siellä tunnin ja lähdin nosteleen.

    Nyt on pöydällä lähete paikalliseen psykiatriseen sairaalaan. Samalle osastolle kuin olen ennenkin ollut. Katsotaan miten huomenna käy. Arviointi palaveri on klo.14.

    Todella, todella sekavat tunteet. Mun pieni pää on ollut jo pitkään vain täynnä kysymyksiä. Ei mitään muita kuin kysymyksiä. Eli siis olen aikans loppu. Kiitokset kaikille... Jos musta ei kuulu niin olen sitten sairaalassa...suljetulla (onneksi) ;)

    P.S. Toivottavasti nähdään pian. Ja en aio vaihtaa blogini osoitetta, olen jo kiintynyt teihin kaikkiin, luv y. Halit kaikille, katsotaan miten huomenna käy?