En ole koskaan uskonut tai no olen.. Laihdutus tuotteet, pillerit ja jne. jne. Joskus heikkoina hetkinä olen ajatellut, kuinka tuokin tuote toimisi ja tekisi minustakin prinsessan. Onneksi olen aina tullut järkiini ja tiennyt ettei yksin joku tuote sitä tee! Rahat vain saa hukattua tyhjään. Voi tietenkin joillain nappuloilla olla plasebo- vaikutusta, toisilla taas päivastoin. Kuvitellaan nyt voivan syödä ihan mitä vaan, kun kerran vedetään sen ja sen siepparia.

    Kun nyt olen ollut jo tovin vähemmällä energialla ja seurannut syömisten ja liikkumisen vaikutusta painonlaskun nopeuteen. Ihan täysin mielenkiinnosta ja rahan tuhlaamisen ilosta ostin tollasen Nutrilett- jauhe laatikon. Moni sitä varmasti on kokeillutkin ja hyvin tietää sisällöt ja tekeekö sillä mitään.

    Siinä on ohjeena naisille viisi pussia jauhetta/vrk. Pussillisessa on 111kcal. Tuumin et koitan viikon sitä, aivan kuin viikon sykleissä tässä on menty tähänkin asti. Näin pystyn vertaamaan tuloksia. Nään ehkäpä onko ravintoaineiden oikeilla suhteilla tekemistä painonlasku vauhdin kanssa?

    Kun en ole kovin kroisos, en kyllä ala ostamaan montaa pakkausta tota litkua, on se senverran kallista. Sitäpaitsi täytyy ostaa koirille ruokaa niilläkin rahoilla! No niin, ajattelin siis venyttää sen yhden pakkauksen, eli 15pss viikolle. Siitähän sitten tulee se 222kcal/ vrk ja sitten jollekkin päivälle kolme pss. Epäilyttää vain tuo että siitä tulee sama kalorimäärä joka päivälle, sitä olen itse karttanut. Se jää nähtäväksi alkaako kovin heikottaa tai muuta vastaavaa, tolla litkulla.

     Huomenna, perjantaina alkaa tämä testi. Viime perjantaina sen ostin, mut olin silloin syönyt aamupalaa niin en voinut sitä aloittaa. Olen kyllä aika innoissani, ihan muuten vaan koittaa jotain uutta. Ja jos toi osoittautuukin hyväksi, niin voisin sitä jatkossa käyttää, jos tuleekin tilanne eteen motivaation laskusta! Tämä siis jää nähtäväksi. Ensi perjantaina ollaan viisaampia, miten hullun taas käy?