Reeenit oli ihan jees. Olin kaverin kanssa kahdestaan kentällä, muut eivät päässeet tulemaan. Menee ne hyvin niinkin, monasti paremmin kun kovin isolla porukalla. Siis ilman laumapainetta =).

    Olen kyllä alkanut luopua toivosta, et saisin kanavoimaan patukkaan ton vanhemman nartun. Huoh, no toimii se makkarallakin.... Telineet sillä menee aivan loistavasti. Huomaa reenatessa kuinka kovasti se pitää, niiden harjoittelusta.

    Pennun kanssa kanavointi on aivan uskomatonta. On mulla ainakin aika vahvaviettinen koira, kun se jo pari kuukautta sitten kanavoi, useamman minuutin. =) Se on iloinen asia se. Tosin meni kyllä niin hermot kentällä... Autossa toi on mahdoton, ei voi jättää mitään ylimääräistä autoon, kun se repii kaikki alas. Ostin kaikista vahvimpia Mynthoneita, joita itse en pysty syömään. Jätin ne tarkoituksella autoon... eipä ollut jäljellä muutakuin pari palaa paperia. Että se siitä yrityksestä. Nyt se sitten järsi palan pois penkistä, kun ei muuta irti saanut. Paskapää saatana.

     Olen koittanut suunnitella häkkiä autoon, ennen kaikkea turvallisuuden kannalta. Mulla on tosi pieni auto ja kaksi isoa koiraa... Käyn ostamassa maanantaina kalterin ja laitan se takapenkkien taakse. Pentu mahtuu ainakin toistaiseksi olemaan siellä.